Otosek - internetowy sklep zoologiczny
.
 Strona Główna » Korzystanie z serwisu Moje konto  
Kategorie
AKWARYSTYKA (276)
KOTY (58)
KRÓLIKI I GRYZONIE (8)
PSY (183)
PTAKI (1)
TERRARYSTYKA (87)
DOM, OGRÓD, OCZKO WODNE (181)
WĘDKARSTWO
WYPRZEDAŻ
Obecnie w koszyku
Producenci
Wyszukiwanie
Wyraz(y):
Przedział cenowy:
do
Wyszukiwanie zaawansowane
Kontakt
e-mailesklep@otosek.pl
GSM693-813-593

Godziny działania sklepu
pn-pt 8.00-19.00, sb 9.00-18.00 (odbiór osobisty zamówionych produktów tylko po wcześniejszym umówieniu)
Nowości
Zobacz wszystkie
Biuletyn
Uwaga Zarejestrowani klienci mogą zarządzać swoimi subskrypcjami tutaj: Twoje konto:

E-mail:

Nazwa:


Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 5 Klienci
 online.
Korzystanie z serwisu

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU


I. INFORMACJE I DEFINICJE OGÓLNE

Właścicielem domeny www.otosek.pl oraz sklepu internetowego otosek.pl jest FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GLAMORGAN" BARTŁOMIEJ CISKI z siedzibą w Borowej, Borowa ul.Klonowa 36, 55-093 Kiełczów. REGON: 021664502, NIP: 8971646536.

Towar - rzecz, która może być przedmiotem Transakcji (umowy kupna/sprzedaży), zgodnie z Regulaminem Kupujący - użytkownik podejmujący działania zmierzające do nabycia lub kupujący Towary w ramach sklepu otosek.pl
Sprzedający - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GLAMORGAN" BARTŁOMIEJ CISKI, oferująca do sprzedaży Towary w ramach sklepu otosek.pl

II. CENY

Wszystkie ceny towarów znajdujące się na stronach sklepu są cenami brutto, co oznacza, że zawierają podatek VAT.

III. DOWÓD ZAKUPU

Do każdego zakupu (z uwzględnieniem kosztów wysyłki) wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

IV. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

Zakupów można dokonać zarówno będąc zarejestrownym użytkownikiem (wówczas będziecie Państwo objęci szeregiem pakietów promocyjnych, rabatów dla stałych klientów itp.) lub dokonując zamówienia bez rejestracji.

W przypadku wyboru interesującego Państwa produktu, wystarczy wpisać żądaną ilość i kliknąć ikonkę "Do koszyka". Wówczas sklep automatycznie przeniesie Państwa do zakładki "Koszyk" gdzie będą pokazane wszystkie dotychczas wybrane produkty wraz z aktualnie wyliczonymi kosztami dostawy z podaniem propozycji formy wysyłki. Z tego poziomu można albo:
- przejść dalej do finalizacji zakupów, klikając ikonkę "Do kasy"
- zmodyfikować ilość wybranych przedmiotów klikając na ikonki "-" lub "+" ew. wpisując konkretną ilość przedmiotów
- kontynuować wybór towarów do zakupu, klikając na ikonkę "Kontynuuj zakupy".
Po kliknięciu w "Kontynuuj zakupy" sklep automatycznie powróci do towaru, który jako ostatni był dodawany do koszyka.
 
W przypadku towarów konfekcjonowanych (różnego rodzaju opakowań uzupełniających) przy każdym produkcie jest rozsuwana lista z wyborem różnej wielkości opakowania, wagi lub pojemności. Prosimy wówczas wybierać interesującą Państwa wielkość. Im większe opakowanie, tym bardziej się opłaca. Można również wybrać kilka wielkości tego samego produkty, czyli np. 300ml danego pokarmu oraz 1000ml również tego samego.

Po złożeniu zamówienia otrzymuje ono status "otrzymane". Nie jest to równoznaczne z zawarciem umowy kupna/sprzedaży. Aby transakcja była wiążąca należy poczekać na potwierdzenie przez nas dostępności produktów, weryfikację kosztu przesyłki i zmianę statusu zamówienia na "potwierdzone". Dopiero wówczas można wpłacić pieniadze za złożone zamówienie lub nastąpi realizacja zamówienia za pobraniem.

W przypadku gdy pieniądze są zaksięgowane na naszym koncie, zmieniamy status zamówienia na "w trakcie realizacji" i rozpoczynamy procedurę pakowania przesyłki.

W momencie gdy paczka zostaje przez nas wysłana, status zamówienia zmienia się na "wysłane".

W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 693-813-593) lub poprzez e-mail: esklep@otosek.pl

V. WYSYŁKA
jest realizowana w dwóch wariantach:
1. Poczta Polska - przedmioty o wadze do 25 kg wysyłamy paczkami ekonomicznymi lub priorytetowymi.
2. Kurier (firma FedEx) - każdy rodzaj przedmiotów, waga łączna nawet do 120kg (wówczas przesyłkę rozbijamy na osobne paczki).
Koszty wysyłki niezależnie od wybranej firmy przewozowej, pokrywa Kupujący. Przy zakupach powyżej 199 zł koszty przesyłki kuierskiej pokrywa Sprzedający. Do kwoty 199zł wliczają się zakupy dokonane tylko w naszym sklepie internetowym. Kwota nie sumuje się z zakupami dokonanymi na naszym koncie w serwisie Allegro.
 
Przesyłki towarów płynnych, szklanych lub delikatnych, prosimy realizować tylko poprzez firmę kurierską. Standardowa przesyłka Pocztą Polską nie jest bowiem ubezpieczona na tego typu zawartość. Ew. w przypadku tego typu towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki na warunkach szczególnych. W przypadku uszkodzenia przez Pocztę Polską w trakcie transportu przesyłki z zawartością szklaną, płynną, delikatną i wyborze przez Kupującego zwykłej opcji (nie warunków szczególnych) nie ma praktycznie szans na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską.
Wysyłka kurierska zawiera natomiast już w sobie ubezpieczenie na 100% wartości, niezależnie od rodzaju zawartości.

Koszt wysyłki jest automatycznie i na bieżąco przeliczany przez koszyk, w zależności od rodzajów, ilości i wagi wybranych przez Kupującego przedmiotów.
 
VI. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wysyłki nadajemy w 24h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku jeśli zaistnieje taka sytuacja, że w danym momencie zabraknie danego towaru na magazynie, Kupujący jest o tym natychmiast informowany i do niego należy decyzja czy podtrzymuje chęć zakupu i czeka na towar czy z niego rezygnuje. Jednak takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko i nawet w przypadku braku towaru na magazynie, jesteśmy w stanie go sprowadzić maksymalnie w ciągu ok. 3-4 dni roboczych.

W tytule przelewu prosimy podawać nr zamówienia. To bardzo przyspiesza identyfikację wpłaty i proces przygotowania towaru do wysyłki.

VII. ODBIÓR OSOBISTY

Ponieważ jesteśmy sklepem internetowym, a nie stacjonarnym i działamy na zasadzie magazynu, odbiór osobisty zamówionych bądź zakupionych wcześniej przedmiotów, możliwy jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się. Na ogół jest to możliwe już tego samego dnia, jednak zawsze prosimy o wcześniejszy kontakt i potwierdzenie terminu.

VIII. USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU I PROCEDURA JEJ REKLAMACJI

1) POCZTA POLSKA:
Jeśli widzicie Państwo (Kupujący) uszkodzoną przesyłkę macie prawo ją przyjąć i w ciągu 7 dni złożyć reklamację w Urzędzie Pocztowym, który doręcza Państwu przesyłki. Należy wówczas do protokołu reklamacyjnego dołączyć opakowanie, w którym przyszła przesyłka, wraz z całym wypełnieniem (np. styropianem, folią bąbelkową itp. które często stosujemy).

Ta sama zasada dotyczy przesyłki, która nie posiadała w momencie odbioru widocznych śladów uszkodzenia.

Proszę pamiętać, że zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej, to Państwo (Kupujący) jako odbiorcy macie możliwość reklamowania jej na Poczcie, a nie my jako nadawcy! Nadawca może reklamować przesyłkę w przypadku jej zaginięcia lub nieodebrania jej przez odbiorcę.

Proszę pamiętać, że pewne rzeczy nie mają szans na powodzenie reklamacji jeśli Kupujący wybrał nieodpowiednią formę wysyłki (informacja powyżej). Jeśli więc Poczta Polska odrzuci taką reklamację, wówczas i my jesteśmy zmuszeni to zrobić.

Pozostałe szczegóły dotyczące doboru formy przesyłki do jej zawartości znajdują się w regulaminie Poczty Polskiej.

2) PRZESYŁKI KURIERSKIE:
Wszystkie przesyłki kurierskie ubezpieczamy na 100% wartości, jednak w przypadku uszkodzenia towaru w czasie wysyłki, warunkiem uznania przez firmę kurierską i przez nas reklamacji dot. uszkodzenia przesyłki, jest otwarcie przesyłki w obecności kuriera! Jeśli ew. przesyłka okaże się uszkodzona to wówczas prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego z kurierem. Na jego podstawie możemy odesłać Państwu (Kupującemu) ponownie towar. Zaniedbanie tej procedury zamyka drogę w staraniu się o jakikolwiek zwrot pieniążków za uszkodzony towar lub ponowne jego wysłanie ponieważ nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku u firmy przewozowej.
Wypełniony protokół (z dokładnym opisem uszkodzeń i najlepiej zdjęciem) należy do nas przesłać drogą elektroniczną na adres: esklep@otosek.pl lub w formie pisemnej na adres firmy.
W przypadku wypełnionego protokołu szkody w obecności kuriera, wysyłamy Państwu nowy towar na ogół w ciągu 24-48h od chwili otrzymania i weryfikacji przez nas poprawności protokołu szkody. Sprawdzamy wówczas czy wszystkie pola protokołu zostały prawidłowo wypełnione, z opisem wszystkich zabezpieczeń jakie stosujemy itp. Jeśli wszystko jest prawidłowo wypełnione, wysyłamy towar w podanym powyżej terminie, a sami dalej zajmujemy się reklamacją bezpośrednio z firmą kurierską, a Państwo cieszą się z nowego i pełnowartościowego produktu.

IX. ZWROTY

Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014r klient może zrezygnować z zakupionego w naszej firmie towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki, na podstawie złożonego pisemnie oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży. Możliwe jest to jedynie tylko wówczas jeśli towar nie był używany (ponad konieczność sprawdzenia jego cech i właściwości), nie został uszkodzony, jest kompletny oraz zostanie odesłany na koszt kupującego wraz z dowodem zakupu. Na odesłanie towaru klient ma 14 dni kalendarzowych od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży.

W przypadku odesłania przez klienta przedmiotu zniszczonego, z widocznymi śladami użytkowania lub z innymi cechami, powodującymi utratę jego wartości, tak, że niemożliwa staje się jego ponowna sprzedaż lub konieczna jest obniżka ceny, zastrzegamy sobie prawo do oszacowania utraty wartości i pomniejszenia wypłaty za zwracany towar. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy).

Z prawa do zwrotu wyłączone są fartuszki pooperacyjne dla zwierząt (Podstawa prawna: art. 38 ustawy o prawach konsumenta).

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane przez klienta w oświadczeniu konto w ciągu 7 dni roboczych od chwili odebrania przez nas przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Dlatego wszelkie ewentualne zwroty należy ustalić z nami wcześniej !

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GLAMORGAN" BARTŁOMIEJ CISKI, Borowa ul.Klonowa 36, 55-093 Kiełczów

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
– Dane do zwrotu pieniędzy
(*) Niepotrzebne skreślić.

X. REKLAMACJE

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
     
Przed wysyłką prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów wysyłki lub doręczenia produktu.
Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć:
- dowód zakupu
- kartę gwarancyjną (jeśli takową produkt posiadał)
- opis usterki i powód reklamacji

Sprzedawane w naszym sklepie przedmioty są nowe, pełnowartościowe i wolne od wad, chyba, że w opisie wyraźnie zaznaczono by inaczej.

Produkty typu żarówki są zawsze wkręcane w oprawki i sprawdzane przed wysyłką.

XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U.Nr 133 poz. 883).

W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości w działaniu sklepu, będziemy wdzięczni za ich zgłaszanie telefonicznie (tel. 693-813-593) lub poprzez e-mail: esklep@otosek.pl

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich.

Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym otosek.pl oznacza zapoznanie się z powyższym regulaminem.

Powrót
Logowanie
E-mail:
Hasło:


Bezpieczne logowanie

Rejestracja konta

Przypomnienie hasła
Bestsellery
GIMPET MULTI-VITAMIN EXTRA pasta witaminowa 200g
GIMPET MULTI-VITAMIN EXTRA pasta witaminowa 200g
Kabanosy do żucia i gryzienia - 12,5cm mix
Kabanosy do żucia i gryzienia - 12,5cm mix
Zeolit - uzupełnienie
Zeolit - uzupełnienie
GLOPEX STYNKA suszone ryby
GLOPEX STYNKA suszone ryby
IKOLA masa biologiczna 1000ml
IKOLA masa biologiczna 1000ml
GLOPEX SHRIMPS suszone krewetki
GLOPEX SHRIMPS suszone krewetki
GLOPEX GAMMARUS suszony kiełż syberyjski
GLOPEX GAMMARUS suszony kiełż syberyjski
IKOLA filtr zewnętrzny  600 Maxx, akwarium do 600l
IKOLA filtr zewnętrzny 600 Maxx, akwarium do ...
Bio ceramika - uzupełnienie
Bio ceramika - uzupełnienie
IKOLA filtr zewnętrzny 450, akwarium do 450l
IKOLA filtr zewnętrzny 450, akwarium do 450l
Recenzje
JBL SPIRULINA 40% 5.5l wiaderko
bardzo dobrej jakości, wyśmienity dla ryb piękniczkowaty-
ch, ..
5 z 5 gwiazdek!
Promocje

Zobacz wszystkie
Ankieta
W jaki sposób znalazłeś nasz sklep?
Z polecenia znajomej osoby
Poprzez Allegro
Poprzez wyszukiwarkę internetową
Poprzez forum internetowe
Przez przypadek
Inny sposób